duminică, 13 iunie 2010

Ziua 2


Buna dimineata iubire. Incep o noua zi... Ma gandesc la tine. Imi imaginez ca esti langa mine dormind adanc si eu te trezesc cu pretul unui sarut. Iar am avut un somn greu. Aseara eram fericit si trist deopotriva dupa ce am primit telefon de la tine. Aveam emotii ca la prima intalnire, cand m-ai sunat. Inima imi apasa atat de tare in piept. Ma doare, dar cred ca si ea vrea sa evadeze din acest corp ca sa poata fi alaturi de tine.
Azi am incercat sa ma afund tot mai adanc in munca, sa fug de clipele de singuratate... M-am simtit si foarte rau, poate mai mult ca niciodata. Voi merge insa cat de curand sa-mi fac analizele, desi stiu ca mare parte din durerea mea nu este fizica, este o durere pe care doar tu mi-o poti alina iubirea mea...
Nici nu stii cat ma bucur cand iti aud glasul... Doamne ce dor mi-e de tine... Nu trece clipa in care sa nu ma intreb: ce faci?... unde esti?... De gandit stiu ca te gandesti la mine...
Am ajuns si in seara aceasta acasa, insa la fel de trist si-ngandurat... Acesti 4 pereti mi se par mult prea ingusti, si as dori sa evadez din aceasta lume, sa gasesc idealul, dar imi raman doar lacrimile dezamagirii cand vad ca dorintele mi se implinesc doar in vise... "De ce?" il intreb eu pe Dumnezeu...
Stau in patul meu acuma si incerc sa adorm... Dar nu reusesc si raman pierdut printre ganduri. Poate e mai bine sa pastrez totul in mine... vise, dorinte, planuri de viitor... sa fac ce am facut si pana acuma: sa astept noaptea sa-si astearna valul negru si cald asupra mea, sa revin singur in patul meu, sa iau perina in brate, sa-ti caut privirea pierduta undeva in adancul sufletului meu, iar cu pretul lacrimilor mele sa ma las cufundat in frumusetea viselor pe care ti le-am impartasit. Doar altfel vad si cred, cu fiecare zi care trece, ca le pot trai...
Ce mult imi lipsesti!...
Noapte buna iubirea mea! oriunde ai fi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu