miercuri, 16 iunie 2010

Ziua 5


Dupa cum vezi m-am trezit cu gandul tot la tine, dar cred ca asta nu mai reprezinta de mult o noutate... In noaptea asta cred ca am avut parte de unul dintre cele mai amare somnuri... un somn fara vise... presarat doar cu framantari si regrete... Desi sunt sigur ca nu ma crezi, si acuma cu atat mai mult... asta-i adevarul,... m-am obisnuit sa ma culc cu tine-n gand... si sa ma trezesc o data cu tine... m-am obisnuit sa faci parte din lumea mea... m-ai vrajit cu un zambet si m-ai cucerit cu un sarut...
Stiu ca am gresit si acuma regret amarnic... si aveai dreptatecand ai zis ca un cuvant valoreaza mai mult decat o fapta... acuma ii simt suferinta si sunt gata sa-i suport consecintele, dar te rog iubirea mea... nu ma lasa singur...
Spre surprinderea mea, in aceasta noapte a plouat in Valcea si cerul a plans alaturi de mine... dar e o ploaie care nu face decat sa-mi adanceasca si mai mult durerea... e o ploaie care nu-mi da pace si ma duce cu gandul tot mai aproape de tine... Stii ca ti-am zis o data ca-mi plac ploile intrucat ma fac sa zbor cu gandul departe... sa visez... sa stau la geam si sa incerc sa ma regasesc in fiecare strop... Dar ce rost mai are acuma, iubirea mea, daca tu nu esti langa mine sa-i simt frumusetea...
Oricat de mult as incerca sa gasesc cuvintele potrivite sa-mi exprim durerea si regretul ca te-am dezamagit... nu le pot gasi... Nu-mi ramane decat un adanc "Off"... si speranta ca, daca mai exista o urma a increderii pe care ai avut-o in mine o data, intr-o buna zi, imi vei mai da o sansa la fericire...
Te rog eu, nu ma transforma intr-un gand trecator...
Seara se asterne din nou peste oras si peste sufletul meu. Ies afara si privesc jocul violent, dar totusi ordonat al fulgerelor de deasupra mea. Intind mana incercand sa-l prind pe primul care brazdeaza cerul si sa devin, asemeni maretului Zeus, conducatorul propriului destin. Admir astfel minute-n sir frumusetea si puterea naturii.
Intr-un final revin singur in patul meu mult prea mare pentru un singur suflet. Inchid ochii si intind bratele in incercarea de a te prinde iubirea mea... si adorm cu inima trista visand la tine.
Noapte buna frumoasa mea, oriunde ai fi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu