miercuri, 16 iunie 2010

Ziua 6



Buna dimineata iubirea mea. Privesc telefonul si oftez: nici un semn de la tine. Aflu inca o veste ce se adauga la lungul meu sir al tristetii: interdictia de a mai gusta din placerea dulciurilor. Stiu ca mi-am facut-o cu mana mea. Ma gandesc la clipele cand am stat alaturi de tine urmarindu-te fascinat in creatia lor. La multele dati cand spuneai suparata ca nu vei mai face nimic... si de fiecare data iti infrangeai vointa... Mi-e dor... atat de dor de tine.... iubirea mea...


Imi pare rau pentru tot... inchei ziua aici... ma simt rau si nu pot continua azi... ma simt atat de singur...


Ma retrag alaturi de lacrimi... alaturi de vise... alaturi de sufletul meu... Te rog doar sa ma ierti pentru tot raul facut.


Te iubesc si te voi iubi oriunde ai fi!


Ne vedeam maine frumoasa mea...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu